2011. márc. 14.

Elmúlt pár nap ételei

Most csak egy gyors felsorolásra van időm. Amúgy sem én főztem az elmúlt pár napban. De az interneten megtalálhatók a receptek.

Szóval pénteken a dödölléhez hasonló valamit alkottam. Tetszőleges mennyiségű krumplit megfőztem, aztán hagytam kicsit hűlni a főzővízben és anélkül hogy leöntöttem volna róla összetörtem benne a krumplit. Ezután annyi kukoricadarát öntöttem bele amitől kanállal formázhatóvá vált a massza, miután a dara megdagadt. Ezután olvasztott zsíros vagy olajos kanállal egy kiolajozott tepsibe szaggattam és betettem a sütőbe annyi időre, hogy aranyszínű legyen. Ehhez rántott sajt került. Őszintén bevallom hogy bolti. De ha valaki inkább otthon készítené akkor nincs finomabb a panírozott (duplán) camambertnél.

Szombaton krumplifőzelék volt gombapuffanccsal.

Vasárnap zöldséges bableves került az asztalra csörögével.

Ma pedig diós-mascarpone-s tészta sok sajttal.

0 megjegyzés: